شخصیسازی خرید با کمک اینترنت اشیا

شرکت چینی "جیدی.کام"(JD.com) که دومین سرمایهگذار بزرگ چین پس از "علیبابا" است، قصد دارد با یک غول فناوری آمریکایی یعنی شرکت "اینتل"(Intel) همکاری کند. جیدی و اینتل در نظر دارند با همکاری یکدیگر، سیستمی ابداع کنند که اینترنت اشیا را به فرآیند خرده فروشی وارد میکند. این طرح، نسل جدیدی از دستگاههای فروش خودکار را در بر دارد و ترکیبی از مزایای تجارت الکترونیک با خرده فروشی است. مشتریان میتوانند محصول موردنظر خود را سفارش دهند و برای خرید به فروشگاه مراجعه کنند تا بدون طی کردن مرحله بررسی از مزایای قفسههای هوشمند برخوردار شوند و یا محصولات را پیش...